
Få succes med en klar strategi
Hvis din virksomhed har et stærkt brand, så er den i stand til at sælge ydelser, som kunderne tilmed er stolte af at købe.
Små virksomheder skal også tænke smart
Alle virksomheder kan med fordel bruge os til at blive skarpe på deres fremtoning over for kunderne og få målrettet deres udtryk til den præcise målgruppe. For selvom den lokale kosmetolog eller tømrer ikke har brug for at blive verdenskendt for at få succes, så har de har stadig brug for at slå deres navn fast i lokalområdet.
Stærke brands overbeviser og skaber mersalg
Brand
guidelines
Du er dit brand, og det er altafgørende for dit salg og det signal, du sender ud til dine kunder.
Stærke budskaber
Hvis det lykkes at slå dine produkter fast og få dine budskaber stærkt ud, sikres vejen til vækst og mersalg.
Klare kundegrupper
Du skal kun råbe dit budskab i den retning, hvor dine kundegrupper befinder sig.

Brand guidelines
Vi arbejder altid meget grundigt med at få det strategiske fundament på plads i din virksomhed. Vi afdækker alle udfordringer og går aldrig på kompromis med resultatet. Derfor laver vi ofte et 360 graders gennemsyn af virksomheder, hvor vi udfordrer den eksisterende praksis. Det giver i den sidste ende nogle sikre resultater og et brand, som sælger og holder mange år ud i fremtiden.
De konkrete produkter er designmanualer, kravspecifikationer og retningslinjer for din virksomheds visuelle identitet.

Stærke budskaber
Et stærkt brand er også en enestående mulighed for at adskille dig fra dine konkurrenter. Det viser, hvor du er unik, og hvorfor kunderne skal købe hos dig.
Vi hjælper virksomheder ved at vise dem, hvordan et gennemarbejdet design i høj kvalitet netop signalerer overfor både kunder og konkurrenter, hvordan de løbende fornyr sig og leverer kvalitet.
Derfor er logo, farver, fonte, fotos og design en stor del af din virksomheds funktionelle differentiering i forhold til konkurrenterne.

Klare kundegrupper
Du skal skabe en klar linje i al markedsføring og visual performance over for kunderne.
I vores rådgivning og når vi udfordrer eksisterende strategier, har vi altid fokus på kunderne og brugervenligheden. Vi hjælper dig med at afdække din målgruppe ved bl.a. at segmentere kunder og konkurrenter. På den måde bliver du sikker på, at du henvender dig til de rigtige kundegrupper.
Samtidig sparer du både tid og penge, for ved at målrette din branding, undgår du at tale til alle (og derved ramme ingen).
Vi starter med at afdække dit nuværende brand. Hvor stærkt af det? Hvad virker? Hvad kan forbedres?
Herefter rådgiver vi om en korrekt brandingstrategi for din virksomhed. Hvordan kan du vise, hvor du er unik? Hvordan kan du adskille dig fra dine konkurrenter?
Til slut går vi i maskinrummet, hvor vi udvikler retningslinjer for nyt design og visuel identitet. Som kunde har du altid mulighed for at kigge med undervejs.