Onboarding

Kære kunde. Hjertelig velkommen til replace. Vi glæder os rigtig meget til, at få sat gang i samarbejdet.

Et forløb hos os skulle gerne være lidt anderledes end det du har været vant til, forstået på den måde, at vi nu går ind og bliver den ”kritiske kunde” der stiller alle de ”dumme spørgsmål”. Det gør vi ganske enkelt fordi vi tror på, at den rette løsning kun kan skabes når alle sten er blevet vendt og når alle arbejder ud fra det samme fundament.

Af erfaring ved vi, at et forløb med os kan byde på mange spørgsmål og dem vil vi naturligvis rigtig gerne svare på. Derfor har vi i første omgang lavet dette “online-forløb”, som indeholder den mest relevante information, som vi mener du bør kende til. Alt sammen med det formål, at du kender vores forretning, og at vi sammen bliver skarpere på hinanden! 🙂

Lektioner

Modul 1: Forventninger

Et godt samarbejde handler i høj grad om klare spilleregler og om at vi hver især lever op til hinandens forventninger. Bliv klogere på hvad du kan forvente af os og ikke mindst hvad vi forventer af dig.

Modul 2: Mødetyperne

Der er ikke noget være en et møde uden en klar agenda og derfor har vi beskrevet de forskellige typer af møder, som vi kan have sammen. På den måde ved du altid hvad du kan forvente.

Modul 3: Mød teamet

Vi er ikke bare kreative håndværkere, nej vi er personer med kommerciel forståelse, sat i verden for, at forene virksomhedernes budskaber med kundernes ønsker.

Modul 4: Købsrejsen

Lær om den model, som vi gør brug af. Det er nøglestenen i vores fælles samarbejde og det er den alle vores kreative ideer tager udgangspunkt i.

Modul 5: Vores kerneværdier

Bliv klogere på de værdier som kommer dig som kunde til gavn. Vi har nemlig bygget hele vores forretning op omkring vores kerneværdier, fordi vi netop tror på at det vil gøre en forskel.

Modul 6: Vores arbejdsprocess

Det er ikke for sjov, at vi har en klar arbejdsprocess. Den sikre nemlig, at vi leverer på den aller højeste hylde; hver gang! Og at vi kun laver det der giver mest værdi til din forretning. Det kalder vi “high value”.

Modul 7: Kunderne fortæller

Et samarbejde med os handler i høj grad om tillid og kemi. Derfor får du her et indblik i hvad vores øvrige kunder fortæller, når vi spørg dem om hvordan det er at arbejde med os.

Modul 8: Afslutning

De sidste detaljer skal på plads og derfor bedes du udfylde de sidste informationer for, at vi kan komme i gang med samarbejdet.

CVR: 39 13 19 86

Log in with your credentials

Forgot your details?