• Kunde Learningbank
  • Kategori Strategi, Digital,

replace skabte et nyt website med fokus på mersalg

Learningbank er en ny innovativ spiller på markedet for e-læring med fokus på at tilbyde engagerende læringsoplevelser, der skaber resultater. De havde brug for en ny designlinje og et website, hvor kunderne stille og roligt blev ført frem til deres produkter. Derfor valgte de os, og vi skabte en klar rød tråd i deres visuelle identitet samtidig med at det var nemt for alle brugere at navigere rundt.

Logo Learningbank

Ny digital designlinje

Learningbank  fik en ny digital designlinje på deres website, der henvender sig til deres business segment med dæmpede mørke farver og klare call-to-action knapper. Vi udviklede også en unik ikonserie, som et unikt element i deres brand.

John Risør Hansen

replace indfriede vores ønsker

”Vi havde en opgave, der skulle løses, og der var ikke så meget slinger i valsen, da vi valgte replace som samarbejdspartner. De levede til fulde op til vores forventninger og vi er yderst tilfredse med resultatet.”

John Risør Nielsen – Learningbank

Opgaven

Learningbank havde brug for et website i et design, der var let for alle kunder at navigivere i og samtidig ønskede de en visuel identitet, der appellerede til de rigtige målgrupper.

Udfordringen

Vi skulle skabe en ny, effektiv kunderejse via webdesignet.

Løsningen

Sammen med kunden valgte vi en corporate designlinje og fik skabt klar navigation på websitet, så kunderejse blev målrettet mod Learningbanks produkter.

David S. Permin

Grafikeren
David

Via sin kreative tilgang og store fokus på strategisk design, formåede han at hjælpe Learningbank med at få den nye digitale profil, de ønskede.

Læs mere

Case præsentation af Learningbank

Log in with your credentials

Forgot your details?