Replace skabte et nyt website med fokus på mersalg
Learningbank er en ny innovativ spiller på markedet for e-læring med fokus på at tilbyde engagerende læringsoplevelser, der skaber resultater. De havde brug for en ny designlinje og et website, hvor kunderne stille og roligt blev ført frem til deres produkter. Derfor valgte de os, og vi skabte en klar rød tråd i deres visuelle identitet samtidig med at det var nemt for alle brugere at navigere rundt.
Ny digital designlinje
Learningbank fik en ny digital designlinje på deres website, der henvender sig til deres business segment med dæmpede mørke farver og klare call-to-action knapper. Vi udviklede også en unik ikonserie, som et unikt element i deres brand.

Samarbejdet i faser
Ethvert samarbejde beror altid på et godt fundament. Læs nedenfor og bliv klogere på, hvordan vi greb opgaven an og hvilken løsning vi kom frem til.
Learningbank havde brug for et website i et design, der var let for alle kunder at navigivere i og samtidig ønskede de en visuel identitet, der appellerede til de rigtige målgrupper.
Vi skulle skabe en ny, effektiv kunderejse via webdesignet.
Sammen med kunden valgte vi en corporate designlinje og fik skabt klar navigation på websitet, så kunderejse blev målrettet mod Learningbanks produkter.
John fra Learningbank fortæller at replace indfriede deres ønsker
”Vi havde en opgave, der skulle løses, og der var ikke så meget slinger i valsen, da vi valgte replace som samarbejdspartner. De levede til fulde op til vores forventninger og vi er yderst tilfredse med resultatet.”
John Risør Nielsen – Learningbank
