CeriX fik optimeret deres grafiske identitet

  • Digital
  • Identitet
  • Strategi
  • Tryk
  • Website

CeriX er en kosmetisk speciallægeklinik, som har brug for en grafisk identitet, som udtrykker den seriøsitet og tryghed, alle kunder møder hos dem. Replace fik denne opgave og formåede at få skabt en fuldendt grafisk identitet. Den lever op til alle krav og ønsker fra CeriX, og de bruger den nu på alle deres materialer.

Et godt samarbejde, sparring og rådgivning

Undervejs i processen havde vi et rigtig godt samarbejde med CeriX, og vi var som sparringspartnere og rådgivere med inde over rigtig mange valg. Denne relation og service er altid vigtig, når vi starter op med en ny kunde.

Samarbejdet i faser

Ethvert samarbejde beror altid på et godt fundament. Læs nedenfor og bliv klogere på, hvordan vi greb opgaven an og hvilken løsning vi kom frem til.

CeriX ønskede at differentiere sig og vise, at klinikken er et trygt og seriøst sted at få behandlinger.

Vores udfodring var at få dette afspejlet i hele klinikkens grafiske identitet og samtidig få flettet brugervenligheden ind i alle materialer.

Vi udviklede en designmanual med stor vægt på de farver og kontraster, der skulle anvendes til at udsende det rette signal til klinikkens kunder.

Rie fra CeriX fortæller

”Vi er seriøse men vi har også et smil på læben. Det budskab fik replace flettet ind i stilen. Jeg kan kun sige, at jeg er en meget tilfreds kunde.”

CVR: 39 13 19 86

Log in with your credentials

Forgot your details?