Replace skabte en helt unik profil, der emmer af eksklusivitet
Nellemann Leasing er specialiseret i leasing af luksusbiler af mærkerne Audi, Aston Martin, Porche med videre. Deres kundegrupper er yderst kvalitetsbevidste, og derfor havde firmaet brug for en ny profil, der netop kunne signalere eksklusivitet og værdi for pengene. Den opgave kunne vi løse for dem, og vi endte med at levere hele deres grafiske profil til både digitale og trykte produkter.
Samarbejdet blev en helstøbt oplevelse
Nellemann Leasing fik en lækker ny visuel identitet, som vi udviklede med deres kunder for øje. Derfor blev hele designlinjen holdt i en enkel farvetoning, hvor call-to-action knapperne adskilte sig og hvor alt var målrettet kunderejsen. I dag er Nellemann Leasing netop kendt for at turde adskille sig, og de står for at være nytænkende og henvender sig målrettet og præcist til deres kundegrupper.

Samarbejdet i faser
Ethvert samarbejde beror altid på et godt fundament. Læs nedenfor og bliv klogere på, hvordan vi greb opgaven an og hvilken løsning vi kom frem til.
Kunden ønskede en ny visuel identitet, som klart kunne adskille deres leasing af luksusbiler fra de mange andre spillere i bilbranchen. De ville differentiere sig og være nytænkende i en ellers traditionel og konservativ branche.
Det var vigtigt, at få skabt en stærk visuel differentiering for kunden og samtidig skulle processen omkring indtastning af annoncer automatiseres.
Vi valgte at gå radikalt til værks og fik udarbejdet en helt unik designlinje, som ikke før var set i bilbranchen. Samtidig sparede vi kunden for en masse administrativt arbejde, idet vi fik automatiseret opsætningen af deres annoncer.
Peter fra CeriX Nellemannleasing fortæller
”I replace fandt vi et bureau, som udførte alle opgaver til perfektion. De var yderst fleksible i forhold til alle deadlines og fik skabt lige netop den visuelle identitet, vi ønskede os. De får mine varmeste anbefalinger.”
